Stöd oss

Ditt stöd betyder mycket!
Många människor har svår huvudvärk. Över 2 miljoner får spänningshuvudvärk någon gång varje vecka och omkring 1,3 miljoner svenskar har migrän. Utöver det tillkommer alla de personer som har Hortons huvudvärk, trigeminus neuroalgi, Arnold Chiari eller annan huvudvärk. Med din hjälp kan vi arbeta för att förbättra livet och stödja de personer som har problem med huvudvärk.

Bli medlem, här>>

Ge en gåva
Swisha ditt bidrag till 123 018 39 21 eller sätt in på plusgiro 521487-9. Skriv "Gåva" på inbetalningen. Har du frågor är du välkommen att kontakta kansliet. Tack för att du bidrar!

Vill du supporta en specifik förening hänvisar vi till deras egna hemsidor, klicka här >>

ARMBAND
I samarbete med Ellwi har vi tagit fram armbanden som visar du att du är med och stöttar Huvudvärksförbundet. För varje sålt armband skänks 15 kr till Huvudvärksförbundets verksamhet.

Sinnesro Huvudvärksförbundet 18cm

Sinnesro
Armbandet är tillverkat i läder och rostfritt stål. Det öppnas och stängs med hjälp av magneten under loggan. Finns i två storlekar: 18 cm och 20 cm. Pris: 239 kronor.

Sinnesro bling för Huvudvärksförbundet

Sinnesro Bling
Armbandet är elastiskt och träs enkelt över handleden. Snurran i metall med Huvudvärksförbundets logga kan du vrida på. Alla metalldelar är i rostfritt stål.
Finns i storleken 17 cm. Pris: 249 kronor.

Sinnesro Pärla Huvudvärksförbundet

Sinnesro Pärla
De vita pärlorna är i smyckesakryl och alla metalldelar i rostfritt stål. Snurran i metall med Huvudvärksförbundets logga kan du vrida på. Armbandet är elastiskt och du trär det lätt över handleden. Finns i storleken 17 cm. Pris: 239 kronor.

Stöd Hjärnfonden